GERLACH
|
|
Punkty: | 536 |
Ranking: | 563 |
Pokonani przeciwnicy: |
477.961 (448.)
|
Plemię: |
KE.
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
720|625 |
536 |
|
Tekst osobisty
|
https://www.youtube.com/watch?v=X5CtEMkA4cM
na luzie do przodu.
Co trzeba jeść aby rosnąć ?
Aby rosnąć trzeba dużo darmów jeść ;)
Niezapomniane rzezie na s50
pozdro dla wszystkich co się do tego przyczynili :)
https://pl99.plemiona.pl/page/hall-of-fame#_ga=2.143253045.1071518007.1500639832-2115582566.1500639832
Moja cierpliwośc jest jak szabla nagnij ją a uderzy Cię w pysk z całej siły;)
Idę w jakość wojska a nie wioch.
Punkty nie są najważniejsze
SKAN=WOJNA
Wyślij Mi Białe Konie,
To Ja Ci Wyśle Gości W Koronie
Będąc ostatnim wystarczy się odwrócić
i już jest się pierwszym
Gdy się rodzisz wszyscy się cieszą a ty płaczesz..
Żyj tak, abyś umierając Ty się cieszył a wszyscy płakali.
Wojna polega na wprowadzaniu w błąd. Jeśli możesz udawaj, że nie możesz; jeśli dasz znać, ze chcesz wykonać jakiś ruch, nie wykonuj go; jeśli jesteś blisko, udawaj, żeś daleko; jeśli wróg jest łasy na małe korzyści, zwabiaj go; jeśli w jego szeregach dostrzegasz zamieszanie, uderzaj; jeśli jego pozycja jest stabilna, umocnij i swoją; jeśli jest silny, unikaj go; jeśli jest cholerykiem, rozwścieczaj go; jeśli jest nieśmiały, spraw by nabrał pychy; jeśli jego wojska są skupione, rozprosz je. Uderzaj, gdy nie jest przygotowany; zjawiaj się tam, gdzie się tego nie spodziewa.
— Sun Tzu Sztuka Wojny
Jeśli ktoś dokonał rozważań przed bitwą a potem wygrał, znać, że rozważał długo. Jeśli ktoś dokonał rozważań przed bitwą a potem przegrał, znać, że rozważał krótko. Długie rozważania oznaczają wygraną, krótkie rozważania to przegrana.
— Sun Tzu: Sztuka Wojny
W czasie pokoju, człowiek roztropny zachowuje miecz u swego boku.
— Sun Tzu: Sztuka Wojny
Jest pięć sposobów na zwycięstwo:
– Wiedzieć kiedy walczyć, a kiedy nie walczyć.
– Umieć wykorzystać różnice w liczebności wojsk obu stron.
– Sprawić, by od szeregowca po władcę wszyscy mieli wspólny cel.
– Być gotowym, aby zaatakować nieprzygotowanego wroga.
– Posiadać generała, który jest zdolny oraz władcę, który się nie wtrąca.
Sun Tzu-Sztuka wojny
Otoczony, obmyślaj plany. Zagrożony śmiercią, walcz.
Szybkość jest duszą wojny, wykorzystaj swoje szanse zanim przeciwnik osiągnie gotowość. Korzystaj z tych dróg, które będą dla niego zaskoczeniem.
Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem.
Zwyciężają ci, którzy z wyprzedzeniem przeprowadzają w swojej kwaterze kalkulacje, uwzględniając jak największą liczbę czynników. Pobieżne kalkulacje oznaczają porażkę. A co dopiero ich brak!
Wojna polega na wprowadzaniu w błąd. Jeśli możesz udawaj, że nie możesz; jeśli dasz znać, ze chcesz wykonać jakiś ruch, nie wykonuj go; jeśli jesteś blisko, udawaj, żeś daleko; jeśli wróg jest łasy na małe korzyści, zwabiaj go; jeśli w jego szeregach dostrzegasz zamieszanie, uderzaj; jeśli jego pozycja jest stabilna, umocnij i swoją; jeśli jest silny, unikaj go; jeśli jest cholerykiem, rozwścieczaj go; jeśli jest nieśmiały, spraw by nabrał pychy; jeśli jego wojska są skupione, rozprosz je. Uderzaj, gdy nie jest przygotowany; zjawiaj się tam, gdzie się tego nie spodziewa.
Walka jest ojcem wszelkiego stworzenia.
— Heraklit z Efezu
Bardziej lękam się naszych błędów niż osiągnięć wroga.
— Perykles
Nigdy nie przerywaj swojemu wrogowi, kiedy popełnia błędy
— Sun Tzu
Oto widzę ojca swego. Oto widzę matkę swoją, siostry swoje i braci. Oto widzę długi szereg tych, którzy byli przede mną. Oto ich zew, bym zajął wśród nich miejsce w Valhalli, gdzie bohaterowie żyją wiecznie.
Hymn Toporników
"Gdy wstałem wcześnie rano
głos wojów dawno grzmiał
i konie pospieszane
ruszyły z wiatrem w tan.
Przywdziałem na się zbroję
i poprawiłem pas,
dowódca głośno zaklął -
bojowej pieśni czas!
Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!
Jak walczyć i wojować,
gdy wino mam we krwi?
Jak z wrogiem mam obcować -
miód w głowie jeszcze grzmi...
Ból w głowie, świat wiruje,
baryłka by się zdała,
otrzeźwienia potrzebuję
bądź klin, by pieśń ta trwała.
Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!
Kiedy wśród bitwy zgiełku
skończymy nasze dni
z pucharem wina w ręku
w zaświaty będziemy szli.
Gdy matka Śmierć przytuli,
gdy odejdziemy tam,
prócz dzbana krzepkiej wódki
czegóż potrzeba nam?
Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!
U Pana stóp staniemy
śmiało mu patrząc w twarz
i kielich wina damy,
by spełnił toast nasz.
A jeśli spyta z góry
po cośmy przyszli tu?
Wąs w pianie umoczymy
i odpowiemy Mu:
Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!
"Najemna my kompania,
tak wczoraj, jak i dziś,
za piwa dzban i dukat,
twych wrogów będziemy bić!"
A Pan na żołd nas przyjmie
i rozkaz wyda swój,
byśmy za jego chwałę
do piekieł poszli w bój.
Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!
Gdy w ciemność marsz zaczniemy,
by do bram piekła dojść
oprócz gorzałki dzbana,
cóż z sobą mamy wziąć?
W piekielnych korytarzach
zadudni równy krok
kielichy napełnimy,
nim nas pochłonie mrok.
Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!
W czworobok znów staniemy
demonom plując w twarz
i łyk ostatni pijąc
wzniesiemy sztandar nasz!
A wy,co nas znaliście,
niech was nie trawi ból,
kielichy w górę wznieście
za dusze nasze-SKOAL!!!! (czyt,skull)
Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot
Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.
Dopóki walczysz, jesteś zwyciezcą.
Kto ty jesteś?
Farmer mały!
Jaki znak Twój?
Topór biały!
Gdzie ty mieszkasz?
Wraz z farmami.
Czy w plemieniu?
Z pająkami!
Czym twój sąsiad?
Dawcą surka!
Czemu daje?
Nie miał murka
Czy go farmisz?
Farmię szczerze!
A w co wierzysz?
W szlachtę wierzę!
Krzyż na droge dla tych co z mną zaczną.
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬ |
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 117 z plemieniem Hegemonia Ulanych Termoforów.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)
Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)
Graj w Plemiona przez 11 lat.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)
Odkryj 3 różne wyspy.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Brąz - Poziom 2)
Zdobądź 5.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|