Mapa Ranking

GERLACH

GERLACH
Punkty:536
Ranking:563
Pokonani przeciwnicy: 477.961 (448.)
Plemię: KE.


Wioski (1) Współrzędne P.
Wioska GERLACH
720|625 536
Tekst osobisty
https://www.youtube.com/watch?v=X5CtEMkA4cM

na luzie do przodu.

Co trzeba jeść aby rosnąć ?

Aby rosnąć trzeba dużo darmów jeść ;)

Niezapomniane rzezie na s50

pozdro dla wszystkich co się do tego przyczynili :)

https://pl99.plemiona.pl/page/hall-of-fame#_ga=2.143253045.1071518007.1500639832-2115582566.1500639832








Moja cierpliwośc jest jak szabla nagnij ją a uderzy Cię w pysk z całej siły;)

Idę w jakość wojska a nie wioch.
Punkty nie są najważniejsze

SKAN=WOJNA



Wyślij Mi Białe Konie,
To Ja Ci Wyśle Gości W Koronie

Będąc ostatnim wystarczy się odwrócić
i już jest się pierwszym


Gdy się rodzisz wszyscy się cieszą a ty płaczesz..
Żyj tak, abyś umierając Ty się cieszył a wszyscy płakali.

Wojna polega na wprowadzaniu w błąd. Jeśli możesz udawaj, że nie możesz; jeśli dasz znać, ze chcesz wykonać jakiś ruch, nie wykonuj go; jeśli jesteś blisko, udawaj, żeś daleko; jeśli wróg jest łasy na małe korzyści, zwabiaj go; jeśli w jego szeregach dostrzegasz zamieszanie, uderzaj; jeśli jego pozycja jest stabilna, umocnij i swoją; jeśli jest silny, unikaj go; jeśli jest cholerykiem, rozwścieczaj go; jeśli jest nieśmiały, spraw by nabrał pychy; jeśli jego wojska są skupione, rozprosz je. Uderzaj, gdy nie jest przygotowany; zjawiaj się tam, gdzie się tego nie spodziewa.

— Sun Tzu Sztuka Wojny

Jeśli ktoś dokonał rozważań przed bitwą a potem wygrał, znać, że rozważał długo. Jeśli ktoś dokonał rozważań przed bitwą a potem przegrał, znać, że rozważał krótko. Długie rozważania oznaczają wygraną, krótkie rozważania to przegrana.
— Sun Tzu: Sztuka Wojny

W czasie pokoju, człowiek roztropny zachowuje miecz u swego boku.
— Sun Tzu: Sztuka Wojny


Jest pięć sposobów na zwycięstwo:
– Wiedzieć kiedy walczyć, a kiedy nie walczyć.
– Umieć wykorzystać różnice w liczebności wojsk obu stron.
– Sprawić, by od szeregowca po władcę wszyscy mieli wspólny cel.
– Być gotowym, aby zaatakować nieprzygotowanego wroga.
– Posiadać generała, który jest zdolny oraz władcę, który się nie wtrąca.

Sun Tzu-Sztuka wojny

Otoczony, obmyślaj plany. Zagrożony śmiercią, walcz.

Szybkość jest duszą wojny, wykorzystaj swoje szanse zanim przeciwnik osiągnie gotowość. Korzystaj z tych dróg, które będą dla niego zaskoczeniem.

Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem.

Zwyciężają ci, którzy z wyprzedzeniem przeprowadzają w swojej kwaterze kalkulacje, uwzględniając jak największą liczbę czynników. Pobieżne kalkulacje oznaczają porażkę. A co dopiero ich brak!
Wojna polega na wprowadzaniu w błąd. Jeśli możesz udawaj, że nie możesz; jeśli dasz znać, ze chcesz wykonać jakiś ruch, nie wykonuj go; jeśli jesteś blisko, udawaj, żeś daleko; jeśli wróg jest łasy na małe korzyści, zwabiaj go; jeśli w jego szeregach dostrzegasz zamieszanie, uderzaj; jeśli jego pozycja jest stabilna, umocnij i swoją; jeśli jest silny, unikaj go; jeśli jest cholerykiem, rozwścieczaj go; jeśli jest nieśmiały, spraw by nabrał pychy; jeśli jego wojska są skupione, rozprosz je. Uderzaj, gdy nie jest przygotowany; zjawiaj się tam, gdzie się tego nie spodziewa.






Walka jest ojcem wszelkiego stworzenia.
— Heraklit z Efezu

Bardziej lękam się naszych błędów niż osiągnięć wroga.
— Perykles

Nigdy nie przerywaj swojemu wrogowi, kiedy popełnia błędy
— Sun Tzu

Oto widzę ojca swego. Oto widzę matkę swoją, siostry swoje i braci. Oto widzę długi szereg tych, którzy byli przede mną. Oto ich zew, bym zajął wśród nich miejsce w Valhalli, gdzie bohaterowie żyją wiecznie.







Hymn Toporników

"Gdy wstałem wcześnie rano
głos wojów dawno grzmiał
i konie pospieszane
ruszyły z wiatrem w tan.
Przywdziałem na się zbroję
i poprawiłem pas,
dowódca głośno zaklął -
bojowej pieśni czas!

Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!

Jak walczyć i wojować,
gdy wino mam we krwi?
Jak z wrogiem mam obcować -
miód w głowie jeszcze grzmi...
Ból w głowie, świat wiruje,
baryłka by się zdała,
otrzeźwienia potrzebuję
bądź klin, by pieśń ta trwała.

Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!

Kiedy wśród bitwy zgiełku
skończymy nasze dni
z pucharem wina w ręku
w zaświaty będziemy szli.
Gdy matka Śmierć przytuli,
gdy odejdziemy tam,
prócz dzbana krzepkiej wódki
czegóż potrzeba nam?

Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!

U Pana stóp staniemy
śmiało mu patrząc w twarz
i kielich wina damy,
by spełnił toast nasz.
A jeśli spyta z góry
po cośmy przyszli tu?
Wąs w pianie umoczymy
i odpowiemy Mu:

Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!

"Najemna my kompania,
tak wczoraj, jak i dziś,
za piwa dzban i dukat,
twych wrogów będziemy bić!"
A Pan na żołd nas przyjmie
i rozkaz wyda swój,
byśmy za jego chwałę
do piekieł poszli w bój.

Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!

Gdy w ciemność marsz zaczniemy,
by do bram piekła dojść
oprócz gorzałki dzbana,
cóż z sobą mamy wziąć?
W piekielnych korytarzach
zadudni równy krok
kielichy napełnimy,
nim nas pochłonie mrok.

Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot!!

W czworobok znów staniemy
demonom plując w twarz
i łyk ostatni pijąc
wzniesiemy sztandar nasz!
A wy,co nas znaliście,
niech was nie trawi ból,
kielichy w górę wznieście
za dusze nasze-SKOAL!!!! (czyt,skull)

Gwałcić, palić i rabować,
żadnej dziewce nie darować!!
Siedzieć w karczmie i pić piwo -
taki topornika żywot

Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.


Dopóki walczysz, jesteś zwyciezcą.


Kto ty jesteś?
Farmer mały!
Jaki znak Twój?
Topór biały!
Gdzie ty mieszkasz?
Wraz z farmami.
Czy w plemieniu?
Z pająkami!
Czym twój sąsiad?
Dawcą surka!
Czemu daje?
Nie miał murka
Czy go farmisz?
Farmię szczerze!
A w co wierzysz?
W szlachtę wierzę!

























Krzyż na droge dla tych co z mną zaczną.


╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬
╬╬╬

Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 117 z plemieniem Hegemonia Ulanych Termoforów.

 
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)

Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.


Przywódca (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Brąz - Poziom 2)

Zrabuj łącznie 10.000 surowców.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)

Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.


Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)

Zawrzyj 5 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)

Wymień towary na rynku 100 razy.


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)

Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 30 kontynentu!


Kompania braci (Drewno - Poziom 1)

Posiadaj 2 rycerzy.


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Poza czasem (Drewno - Poziom 1)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!


Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)

Graj w Plemiona przez 11 lat.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)

Odkryj 3 różne wyspy.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 40 unikalnych przepisów.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)

Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Brąz - Poziom 2)

Zdobądź 5.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 163

Świat 159

Świat 161

Świat 137

Świat 153

Świat 157

Świat 165

Świat 167

Świat 169

Świat 173

Świat 179

Świat 181

Świat 183

Świat 185

Świat 200

Świat 171

Świat 184

Świat 194